tirsdag den 10. august 2010

Hvornår kan jeg træne igen?

Årh.. jeg er ved at blive ret frustreret over de dumme knæ. De gør stadig knuder, og som de er nu, gider jeg ikke tage til holdtræning, da jeg ikke engang kan lave air squats eller lunges (eller løbe eller sjippe).
Og jeg ved godt, jeg skal være tålmodig og vente vente vente. Men jeg savner at træne!

Hvor længe tager sådan noget her? Jeg har ikke været til holdtræning siden 26/7. Hvis jeg så bare kunne mærke lidt fremgang. Men det svinger frem og tilbage.

Jeg "holder det i gang" ved at gå og cykle. Derudover har jeg et hårdt fysisk arbejde, der belaster knæ og ryg en del. Så egentligt ved jeg ikke, hvor meget "ro" knæene får. Selvom jeg har holdt mig fra benbøjninger i træning, så laver jeg jo benbøjninger af en art på job hver dag, når jeg skal ned i "børnehøjde".

Fys'en siger, at hvis jeg er hypermobil (som jeg har fået at vide af en yoga-instruktør), så skal jeg være ekstra forsigtig med squats. Men hvad betyder det? HVOR forsigtig?

Jeg savner crossfit. Suk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar