søndag den 31. marts 2013

Skal vi til det igen?

Jer der har haft/har skader kender det måske:

Man får en skade.
Man bliver meget frustreret.
Man finder ud af hvordan man bliver fri for skaden (nogle gange tager det meget tid .. og penge).
Det går bedre.
Man bliver glad.
Så begynder skaden at dukke lidt op igen.
Man bliver frustreret.
Men man ved jo godt, hvad der skal til for at blive skaden kvit. Det man gjorde sidste gang.
Man forbereder sig mentalt på at skrue ned for træning og gå i gang med behandling (det var det der virkede for mig sidste gang - andet virker for andre afhængig af skadeshistorik, træningsform og alt muligt andet)

Strategi:
- skrue op for body-sds behandling igen (er nede på behandling hver 6. uge. I starten var det hver 2. uge)
- skrue ned for træning (har ikke været på styrkehold siden 17/3) - måske helt holde pause i et par uger

4 kommentarer:

  1. Først og fremmest - det er træls, og jeg føler med dig.

    Dernæst - jeg sad lige og kiggede på Body-sds-træning, og har du prøvet pafei-træningen? Den lyder evt. som et alternativ til crossfit:

    - "Er du til vægttræning og gerne vil have strammet baller, lår og overarme op, så er Pafei lige noget for dig.

    - Er du til sport og træning, der indeholder eksplosion og acceleration er Pafei den rette supplementtræning".

    Kan også se, det er Regin, der er en af trænerne på holdet.

    Bumbum, kunne godt overveje en introtime.

    SvarSlet
  2. Jeg har kun prøvet grundtræning 2 gange. Det - eller cufei - mente body-sds mand nr. 1 var bedst for mig på daværende tidspunkt. Desværre kan jeg ikke tirsdage på det pågældende tidspunkt. Torsdag derimod kunne jeg godt finde på at se lidt nærmere på. Tidspunktet torsdag for pafei passer mig desuden væsentligt bedre end grundtræningen (kl. 18-20)..

    SvarSlet
  3. Og ellers har du et cadio- og styrketræningscenter i din kettlebell derhjemme. :P

    Kan være vi skal tage en pafei-prøvetime sammen. Bare der ikke er squats. Hehe.

    SvarSlet
  4. Vi må prøve pafei. En dag. Snart. Jeg kan fra 25/4 :-)

    SvarSlet