torsdag den 12. august 2010

Open Gym # 3

Sidst i juni prøvede jeg en WOD ved navn Nate.
Den besluttede jeg mig for at lave igen til Open Gym i dag.

Nate - AMRAP 20 min:

6 pull ups
6 dips
4 HSPU
8 KB

Sidst kunne jeg tage 9 runder + pull ups + dips + HSPU.
Det kunne jeg også nu, men denne gang var 3 af KB runderne med 12 kg (resten var med 8 kg). Sidst var alle runder 8 kg. Så.. fremgang!

Pull ups blev taget i ringe og dips på en box:




Jeg skalerede igen handstand push ups ned til en box:




Efterfølgende lavede jeg ca. 30 atomic sit ups:




Og 3 rope climbs:




Prøvede også forsigtigt 5 air squats for at teste knæene:



Lige nu er mine knæ mere ømme end før træning. Men jeg ved ikke, om det var de få squats eller at jeg sjippede, der har gjort det.
Mine arme er også ømme.. hehe. Den sidste rope climb var noget hård. For arme. Og mit ene ben! Man skal huske LANGE bukser! Ellers slider man huden af på vej ned af rebet...

Forhåbentlig kan jeg træne lidt hold i næste eller næste uge igen.

2 kommentarer:

  1. Det er superflot gået. Især fordi du kører solo og selv skal holde tempoet og gejsten oppe hele vejen. Smukt! Jeg håber, at knæene ikke brokker sig for meget i morgen.

    SvarSlet
  2. Tak tak! :-D Jeg er også lidt stolt. Hehe.

    SvarSlet