tirsdag den 8. januar 2013

Anna Bogdanova og hendes hold

Her kan du læse om Anna Bogdanovas 1200 hold, hvad du får ud af det, hvad er specielt ved lige netop disse hold, hendes baggrund for at udbyde den pakke, som holdene får etc.

Hun skriver bl.a. om hvad dine gener siger og hvad livsstil/kost/træning betyder.

Og


"Her lærer du:
  • hvad du skal gøre
  • hvornår det er relevant at gøre dét, og hvornår skal du noget helt andet
  • hvordan du kan gøre det, så du kan leve med det
  • hvordan du holder fast i det"
Det er et 16 ugers forløb til - hvis du melder dig til inden fredag - 16950 kr. Men vær opmærksom på at holdene er meget populære og venteliste sagtens kan forekomme. Der er start 3. marts 2013. 

Det er små hold, som giver ligeså meget - hvis ikke mere - som personlig træning og netværket det skaber betyder meget på både kort og lang sigt.  Tjek tidspunkterne for træning før du melder dig til... Det er nemlig ikke alle almindelige fuldtidsarbejdende, der har fri på de tidspunkter.. 

Pointen er at man slipper for at prøve sig frem i en uendelighed. Ofte med manglende success. Her springer man det trin over og forløbet bliver hermed meget effektivt med fokus på at gøre så lidt som muligt med den størst mulige effekt. 

Jeg gad godt. Engang. 

11 kommentarer:

  1. 17.000 kroner! Okay, mit forløb er jo fandeme ren spotpris så.

    SvarSlet
  2. Ja, og her synes jeg at 10000 kr for en tur til Island er svært at spare op til.. haha.

    SvarSlet
  3. Ja, jeg kommer nok aldrig til at betale så mange penge for et træningsforløb på det niveau jeg er. Ikke med mindre jeg en dag bliver virkelig velhavende. Så vil jeg hellere - som du skriver - rejse for de penge. :)

    SvarSlet
  4. Tænk på hvor meget kage man kunne købe for 17000 kr. En hel bagerbutik.

    SvarSlet
  5. Det er dæleme mange muffins, yo.

    Uj...

    SvarSlet
  6. 17000?! Shit, det er mange penge! Jeg håber godt nok, at hendes klienter får noget ud af det, men at betale 4000 kr om måneden for sådan et forløb virker godt nok fuldstændig vanvittigt.

    SvarSlet
  7. Hendes klienter er ellevilde. Seriøst. Og der er venteliste. Jeg tror, de får ekstremt meget ud af det. Og jeg tror, hun er virkelig dygtig til de transformationsprocesser. Men det er ikke så tit, man lige har 17000 kr til at blomstre på kontoen :-)

    SvarSlet
  8. Nogle af dem hopper lige på et nyt forløb efter de har afsluttet det første. Jeg fatter ikke, hvor de får alle de penge fra. Jeg vil gerne have nogle af dem.

    Jeg tror i øvrigt også, hun er rigtig dygtig.

    SvarSlet
  9. Det er hun helt sikkert, men man er sikkert også meget motiveret, når man har betalt 17000 spir. Jeg tænker bare på, at man også kan bruge 17000 kr. på andet ift træning osv. Men hvis folk er glade, så er alt jo godt.

    SvarSlet
  10. Det er jeg helt enig i. Og generelt er de fleste kost- og træningsforløb hos mere eller mindre kendte trænere ALT for dyre i min optik. Jeg ville aldrig betale så mange penge for det, og jeg vil sikkert aldrig få råd til at kunne smide så mange penge.

    Betalte jeg 17.000 for et forløb, skulle min indgangsvinkel være uhyre specifik, og det skulle fandeme være til sagen hele vejen.

    Men du kan få meget andet i træningsregi for de penge, ja. Udstyr, enkelte timer osv.

    Det virker ofte også at kigge ud i hjørnerne. Mindre træningssteder, mindre kendte trænere, som måske endnu ikke har slået sig ned som selvstændige. De kan være ligeså gode. Hvor jeg træner nu har de lige haft et tilbud om 10x personlig træning for 2500 kroner. Hvilket er billigt.

    Og så skal vi jo ikke glemme de gode og gratis råd, man kan høste hos venner, i netværket eller hos trænerne eller de mere erfarne medlemmer, hvor man træner.

    Sikke langt den kan skrive....kort sagt: betaler man 17.000 har man prøvet næsten alt andet uden effekt og går ind til det med et specifikt problem, der skal løses - nogle præcise mål, der skal nås. Vil jeg mene. Ellers har man sgu for mange penge og høre tydeligvis ikke musik.

    SvarSlet
  11. Så sandt som det er sagt!

    SvarSlet