tirsdag den 21. september 2010

Crossfit # 23

Uj.. Cindy gav mine arme smæk i dag! Av. Jeg frygter lidt, armene bliver mega ømme de næste dage..

Cindy:
AMRAP 20 min.
- 5 pull ups
- 10 push ups
- 15 air squats

Pull ups tog jeg i ringe og push ups blev lavet på knæ (strakt hofte).
Hmm.. nu var det jo meningen, at jeg skulle passe på mine knæ især ved squats.. Det var jeg ikke så god til i dag. Selvom jeg ikke gav den helt gas - i tempo - så nåede jeg alligevel 150 squats... Jeg er en tumpe. Men når jeg er der, så er det virkeligt svært at være forsigtig..

Åh, mine arme.. Og min mave! Som opvarmning skulle vi lave forskellige versioner af push ups og planken.



Vi skulle også være sammen 2 og 2, hvor den ene skulle være i planken, mens den anden lavede sjove øvelser med medicine ball.

Og kaste bolden. Altså.. jeg ved ikke. Jeg KAN bare ikke kaste den bold. Det var ikke særligt langt, vi skulle kaste. Men mine arme kan bare ikke. Der kommer ikke kraft bag. Nåh. Det bliver nok bedre. Engang.

Hvad lavede vi mere? Jooo, vi øvede os i kipping pull ups:



Skal vi ikke sige, at jeg har lang vej igen.

Og nu.. vil jeg hvile min trætte krop.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar