lørdag den 25. september 2010

Open Gym # 4

Så stod jeg der - helt alene - i salen. Hvilket var rart. Men også underligt.

Jeg startede med at ro 1000 m. Og så forsøgte jeg at sjippe.. Ville øve mig på double unders, men havde slet ikke tålmodighed til det i dag. Gik over til 2 x 12 KB 8 kg. Øvede lidt kipping pull ups, dvs. svinge brystet kraftfuldt frem og tilbage og så forsøge at hæve mig lidt i armen, når brystet er tilbage. DET ER SVÆRT! Jeg kan ikke lige se, hvordan jeg nogensinde kan få hagen over barren på den måde...

Dagens WOD var 3 runder på tid af:
- 50 box jumps
- 50 sit ups
- 50 back extensions

Jeg startede hver runde med 20 rigtige box jumps og resten måtte jeg gå op og ned..
I slutningen af runde 2 af sit ups, kunne jeg mærke mit haleben mente, jeg skulle ændre øvelsen, så jeg lavede sit ups, hvor jeg kun lige havde skuldrene fri fra gulvet.

Jeg var ikke specielt hurtigt og forsøgte heller ikke rigtigt. Skulle bare igennem. Hehe.



Det tog mig 35 minutter.
Fik jeg nævnt, at jeg ikke mærker noget til knæene mere?! Hurra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar