torsdag den 23. september 2010

Magnesium og søvn - status 1

Godmorgen!

Jeg bliver simpelthen nødt til lige at skrive, at jeg i nat har sovet stort set igennem og slet ikke været oppe at tisse! Hurra! Nu skulle jeg godt nok op kl. 5.30, så natten var nærmest ikke slut endnu, men alligevel.. :-)

Jeg startede på magnesium lørdag, hvor jeg tog 2 piller til aftensmad og 2 til sengetid. Det var halv dosering af det anbefalede, men det andet virkede bare lidt voldsomt. Næste dag var det 2 x 3. Det virkede dog bare ikke helt.
Så mandag tog jeg den anbefalede 2 x 4 dosis. Var oppe at tisse 5.30.
Tirsdag tog jeg igen 2 x 4. Var oppe at tisse 00.20.
I går valgte jeg at tage 4 til aftensmad og 3 til sengetid, da min mave har reageret lidt. Og jeg har sovet pragtfuldt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar