søndag den 16. februar 2014

Kosttilskud fra PurePharma

Som nogle af jer ved, har jeg  fulgt Anna Bogdanovas 8 ugers online program "Balder uden buler", hvor der bl.a. er et afsnit om kosttilskud. Anna er desuden meget aktiv inde på den dertilhørende FB-gruppe, hvor hun deler ud af gode råd og viden.
Jeg har besluttet at investere i det hun kalder basis kosttilskud og samtidig fulgt hendes anbefalinger for gode mærker, nemlig:
PurePharma fiskeolie
PurePharma d-vitamin
PurePharma magnesium

Jeg tager 3xfiskeolie, 1xd-vitamin og 4-6xmagnesium om dagen. Magnesiumkapslerne indeholder 100 g/kapsel og jeg justerer indtaget efter, hvorvidt jeg har ferie eller ej. Er det hverdag bliver det til 600 g magnesium, hvilket øger min søvnkvalitet markant.
PurePharma skulle være et rent og effektivt mærke af høj kvalitet, men koster også lidt mere som følge deraf.
Jeg købte produkterne hos Helse Helse og  her koster 120 kapsler d-vitamin p.t. 104 kr, 120 kapsler magnesium koster p.t. 175 kr, mens fiskeolien med 120 kapsler p.t. koster 219 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar