tirsdag den 11. februar 2014

Hjemmelavet mikro-yogaretreat

Jeg er den glade indehaver af ferie hele uge 7.
Som et lille forsøg, har jeg booket mig til yoga alle ugens 7 dage. Jeg kalder det et slags mikro-yogaretreat uden overnatning :-)

Planen var som følger:

Mandag: Hatha flow i Yogacentralen
Tirsdag: Dynamic yoga i Kbh. Yoga - AFLYST
Onsdag: Dynamic yoga i Kbh. Yoga - vikar
Torsdag: Hatha yoga i Kbh. Yoga
Fredag: Restorativt flow
Lørdag: Vinyasa & meditation
Søndag: Yoga for din dosha-workshop (3 timer)



I går var jeg som nævnt til hatha flow hos Evi i Yogacentralen på Frederiksberg.
Det var ganske ok, men afspænding var lidt kort og desuden var der lidt koldt i lokalet.

Jeg var lidt irriteret over, at dynamic yoga tirsdag var aflyst (det ødelagde jo hele flowet), men da jeg vågnede i morges og mærkede min værkende krop, så var det egentligt helt ok..! Hehe.
Den er både almindelig øm plus det føles som om jeg har miniforstrukket noget i venstre side af ryggen plus min venstre skulder er lidt mærkelig. Tror jeg gav den lidt for meget gas i går. Der fik jeg ikke helt lyttet til min krop.

Havde ellers tænkt mig at lave Balder uden buler i dag i stedet for yoga, men det har jeg droppet. Jeg forsøger i stedet at lytte til min krop :-)

I dag bliver fuld restitutionsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar