tirsdag den 4. februar 2014

"Hvor taber jeg mig ikke?"

Her kan du læse Anna Bogdanovas blogindlæg om hvornår man kan begynde at se på at indtage mindre, end man forbrænder.
Og det er altså først, når man:

"..ved at følge mine retningslinjer, formentlig allerede fået et højere forbrændings-setpoint (altid sjovere at være i ligevægt på fx 2500 kcal frem for 1500!) og kan tåle at få skåret lidt ned på kalorier (blot ved portionsstørrelser eller mindre spisevindue, der er ingen grund til at tælle endnu!). Eller der skal måske tilføjes en smule mere træning, evt en lavintens gåtur lige efter styrke, for ikke at skubbe kroppen for meget ud af balancen. For at snige fedtet af.
(OBS: Det er ALDRIG her du starter, når du er hos mig. Med at skære ned altså. Jeg er ikke interesseret, i at du har en middelmådig forbrænding. Den skal være tip top først – så bliver det lettere at tabe dig!)"
(mine fremhævelser)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar