onsdag den 25. april 2012

Crossfit # 132

Træneren mente, vi skulle tage en "slam ball" - 20 kg til kvinderne og 30 kg til herrene - løbe ned af trappen fra 2. sal og så ca. 200 meter hen af Dannebrogade. Allerede da jeg var på vej ned af trappen, fortryd jeg bittert at jeg ikke havde taget 10 kg. HVORFOR gjorde jeg dog ikke det??! Hold op, det var dumt. Jeg kan jo ikke løbe og da slet ikke med noget i hænderne/på hovedet/på skulderen.. Nåh. Det husker jeg forhåbentligt til næste gang!

Da jeg var kommet prustende hen til de andre, skulle vi stå i en rundkreds for enden af vejen, lige der, hvor den bliver til en sti. Hvor der altså jævnligt kom folk forbi. Måske kunne træneren flytte holdet lidt, så man ikke var så meget i vejen. Jeg ville i hvert fald som cyklist finde det en smule irriterende, hvis der var et hold lige der, hvor man skulle forbi og de ligesom ikke flyttede sig.

Videre med opvarmningen. Øve lidt "wall balls" og goblet squats. Så 3 runder med 15 "wall balls" og 7 "lateral burpees", hvor vi skulle hoppe over bolden. Goddag lille bitte kondition! Det hele var hårdt og jeg kom ikke igennem alle 3 runder. Løbe ca. 200 m tilbage, op af trappen til 2. sal..

Øve skin the cat. Det gik ok, men jeg blev lidt hurtigt svimmel.
Øve lidt push ups med release, pull ups og air squats.

WOD:
3 runder:
- 400 m løb
- 2 x: 5 pull ups
         10 push ups med release
         15 air squats

Jeg valgte meget bevidst at ro, da jeg dels ville bruge alt for meget tid på det løberi og desuden kunne mærke på ryggen, at den nok ikke var helt begejstret for at løbe.
Pull ups blev taget i først lilla elastik og så gik jeg over til grøn.
De første ca. 12 push ups var på tæerne.. Jeg kunne ligesom godt mærke, at jeg tog push ups program i går!
Air squats kørte derudaf.

I 2. runde kunne jeg godt mærke, at ryggen begyndte at rynke på næsen af roning og push ups. Så ca. midt i 3. runde valgte jeg at stoppe.

Nu er jeg træt.....

3 kommentarer:

  1. Hehe, jeg er (indtil videre) heldigvis sluppet for at skulle løbe med ting. Det ville også blive en grusom affære, hvis jeg skulle det.

    Næste gang husker du "10!", "10!", "10!". :)

    SvarSlet
  2. Argh - løb er slemt og løb med ting er Seriøst forfærdeligt og så en bold og ikke en kettlebell - lyder forfærdeligt. Når jeg ser på WOD'en så er jeg så glad for at jeg tog kettlebell timen :) Men sejt at du var til den time. Jeg ved ikke helt hvad der sker for deres forårs-løbe trip - BUT I DON*T LIKE IT!!!!

    SvarSlet
  3. Forår = løb udenfor. Den er stensikker hver gang. Mit problem - udover min elendige kondition er, at jeg løber meget stift. Og det bliver endnu værre, når jeg samtidig skal slæbe på noget. Det føles og må se meget mystisk ud.. haha!

    SvarSlet