onsdag den 21. juli 2010

Crossfit # 18

Første træning i 12 dage!

Mine knæ - som var skidt i søndags - var blevet ok igen, men jeg kunne godt mærke, at jeg ikke skulle til at sprinte, så i stedet var jeg en tur i romaskinen.
Men så holder jeg op med at passe på mine knæ og kaster mig modigt ud i front squat, som ser sådan her ud:





Jeg kunne intet mærke, da jeg var i gang, men allerede nu - halvanden time efter endt træning - brokker især mit venstre knæ sig en del. "Så pas dog lidt på", skælder det mig ud.. suk.

Ikke mere squats med vægt før jeg har været hos lægen og/eller fys.

Nåh, men som I nok kan se, så skal vægtstangen ligge helt yderst på fingerspidserne og albuerne skal så meget op som muligt. Det gør at håndleddet bliver presset helt tilbage, og når man i forvejen har sølle og svage håndled som jeg, så gjorde det decideret ondt. Når man har 20 kg. Som jo egentligt ikke er så meget. Så jeg gik den modsattte vej og tog mindre og mindre vægt på.

Vi skulle lave 5x5. Jeg tog:
20-19-17-17-17

Træneren sagde det handlede om smidighed i håndleddet og at det nok skulle blive bedre. Det håber jeg sørme.

Vi sluttede af med 7 minutter AMRAP:
20 kettlebell (jeg tog 8 kg)
10 push-ups (når man ligger nede på gulvet, skal man lige løfte armene lidt og så op igen)

Svede-svede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar