mandag den 19. juli 2010

Cornwall

Jeg har lige været en uge i Cornwall, England. Mens jeg spiste dårlig fish & chips, og gik og og ned af stejle ujævne trapper (der i øvrigt var skidt for knæene), så glædede jeg mig til at komme hjem og træne.. Det har jeg ikke prøvet før. Glæde sig til at træne! Har man hørt mage.

Og ikke nok med det. Jeg købte fitness blade.

Ultra-fit (mest om træning)
Health & fitness (træning, kost, livsstil)
2 x Bodyfit (træning, kost - lidt som I form)

Så lå man lige på sengen om aftenen og læste artikler som How to get a bikini beach bum, Don't resist - the importance of resistance training, Walk off weight og Better posture, mens man var bevidst om at man i løbet af den 3 uger lange sommerferie kun havde trænet 2 gange (og ikke 6 som jeg normalt ville have i løbet af 3 uger).

Jeg var ikke særligt god til selv at træne, selvom jeg tog lidt dips, push-ups og sit-ups samt fik gået lidt i ujævnt terræn. Næste gang jeg er ude at rejse, må jeg lige have et rejse-trænings-program med og evt. et sjippetov.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar