torsdag den 22. juli 2010

Projekt - en smutter

I mit projekt måtte jeg ikke købe nye hudplejeprodukter, før det gamle var brugt op. Dvs. først købe ny ansigtscreme, når der ikke var mere af den gamle etc.

I dag kom jeg så til at købe en Mádara gel i Green Skin på Gl. Kongevej 169

http://www.greenskin.dk

Jeg har ellers en dagcreme fra Logona, men den er for fedtet her i sommervarmen. Jeg har også en Origins creme med solfaktor i, men den gider jeg ikke bruge om aftenen.
Så jeg gik ind og spurgte efter en let ansigtscreme, der var økologi certificeret. Min hud er efterår/vinter/forår normal/tør, men om sommeren føles den utroligt fedtet. Derfor ville jeg have en creme, der var let i konsistensen og som hurtigt trængte ind i huden og hvor huden ikke var fedtet bagefter.

Jeg faldt for Mádara deep moisture gel, som er EcoCert certificeret, dvs. 10 % er økologisk, og som også opfyldte mine andre krav.

http://www.madaracosmetics.dk/dk/ecoface/step3/deep-moisture-gel/



Mádara er et lettisk mærke, som dækker over creme, toner, lotion, rens, læber, bodywash, deo og babyprodukter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar