mandag den 26. juli 2010

Crossfit # 21

Hvad? Endnu en tung træning? :-)

Dødløft
5-5-5-5-5

Det har jeg ikke prøvet før.
Og jeg er ret sikker på, at jeg fik løftet for meget på bekostning af teknikken (og måske ryggen).. Hmm. Hmm!

Jeg løftede 35-45-50 og så kan jeg ikke huske resten. Men det sidste løft var ca. 45 kg.

Man holder i vægtstangen nede på skinnebenet. Ryggen er ret. Først bruger man knæene til at "løfte" med og så bruger man hoften. Man ender i oprejst stilling med stangen i de strakte arme.



Man bruger ikke knæene så meget, så jeg mente, at det var ok. Men det fortæller mine knæ mig nu, at det ikke var. Hmm!

Jeg var ellers dygtig i starten og sprang fra både lunges og sprint og fik lov til at lave atomic sit-ups og push-ups i stedet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar