tirsdag den 6. juli 2010

Crossfit # 16

Jeg har ikke trænet i 11 dage og når man putter en lille bitte Roskilde Festival oven i, så er det sådan lidt hårdt at komme igang igen..

Først løbe 400 m. Så sprinte 10 gange. Jeg kan ikke sprinte. Jeg kan ikke løbe. Jeg var sikker på, at hvis jeg sprintede 2 gange til, så ville jeg kaste op. Men så var det jo godt, at jeg ikke sprintede mere..

Mine knæ knirker stadig. I går kunne jeg mærke det da jeg gik helt almindeligt. Så jeg var lidt spændt på dagens WOD.

Team 3 og 3:
Pull ups
Push ups
Back squat 80/60
Pause

Man er sammen tre og tre.
Man er 1 minut ved hver øvelse og pause.
I alt arbejder man i 20 minutter.

På mit hold tog vi back squat 20 kg. Det var lige akkurat tilpas udfordring til i hvert fald mig! Jeg forsøgte ikke at komme for langt ned i squat pga. mine knæ. Fik ros for min squat! Juhuu!

Det var benhårdt og jeg kampsvedte og mine arme rystede.

Jeg mærkede ikke noget til mine knæ til selve træning, men nu må vi se i dagene der kommer..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar