fredag den 9. juli 2010

Crossfit # 17

Hård Crossfit træning kombineret med lummert sommervejr får virkeligt sveden til at springe frem.. nøj..

Dagens WOD bød på:

AMRAP (as many rounds as possible) på 15 min:

6 push press
8 T2B
2 rope climbs

Sidst jeg tog push press, kunne jeg tage op til 19 kg. I dag var jeg lidt slap i armene og tog 16 kg.



Toes to bars er en lækker øvelse, der både kræver smidighed og styrke i maven og lidt teknik. Man skal svinge benene godt tilbage og SÅ op til barren. Virkeligt kippe i hoften. Så er det lidt nemmere.



Rope climbs.. haha.. Min første gang. Altså første gang jeg forsøger..

Det skal helst se sådan her ud:



Jeg kunne komme en smule op, men syntes det var svært at komme ned igen!
Så jeg valgte den skalerede version:



Sidde på rumpen på gulvet og så hale sig op at stå og så ned igen. Puha. Men det kan lade sig gøre.

Jeg nåede 5 runder.


Bagefter skyndte jeg mig at spise en café burger.. hmmmm..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar