mandag den 23. januar 2012

Mål 2012


Jeg er ved at forsøge at nedskrive mål og strategier for 2012 inden for kost og træning.
Det ene mål – som ikke er færdigt – bliver noget i retning af:

a)      Back squatte kropsvægt

Mål: Jeg vil kunne 5 RM back squatte min kropsvægt, som pt. er 58 kg. Jeg runder op til 60 kg. Pt. er min 1 RM back squat 60 kg og 5 RM 45 kg.

Strategi: Jeg vil tage til Open Gym 1 gang om ugen, hvor 1RM/3RM/5RM back squat er på programmet.
Jeg vil øge vægten med ??? kg pr. gang.
Jeg vil så vidt muligt have en makker med til Open Gym hver gang.

……........

Jeg er ikke helt sikker på, om det er klogt at veksle mellem 1RM, 3RM og 5RM og hvad man i så tilfælde skal øge hver gang for 1 RM, 3 RM og 5 RM. Jeg ved heller ikke, om 5RM 60 kg er urealistisk.

Gode råd modtages gerne J

1 kommentar:

  1. Tag og hiv fat i træneren næste gang, du er i Kirken. Jeg er sikker på, at han/hun har tid til lige at komme med et par gode strategiråd. Og jeg tror da helt bestemt ikke, at 5RM 60 kg er urealistisk. Tværtimod.

    SvarSlet