onsdag den 4. januar 2012

Opdatering fra New Zealand III


31/12: (Waihi Beach)
11 + 9 + 5 (i alt 25) push ups
1 chin up

Nytårsmåltid:



1/1-12: (Rotorua)
Morgenmad:



Note til mig selv:
Hvis jeg skal ud og trave i alt halvanden time i halvstejlt og glat terræn om eftermiddagen og jeg ikke har spist andet siden morgenmad end et par skiver blødt brød og et par gulerødder, så går jeg sukkerkold og bliver tappet for energi.
Først forstød jeg ikke, hvorfor jeg var så træt i det og måtte gå så langsomt og koncentreret for løfte benene højt nok, så jeg ikke snublede. Mit humør dalede og jeg synes opturen var en pine og kunne ikke overskue den.

I øvrigt en god tur – både for benene og for konditionen.

Men efter en gulerod, kunne jeg nyde det flotte vandfald og mærke en smule energi og nedturen gik fint. Det var overraskende, så meget mere overskud så lidt mad kunne give mig. Må virkelig huske at have snacks i lommen. Som jeg må huske at spise på vejen. Eller bare spise en mere fyldig frokost og et proteinholdigt mellemmåltid om eftermiddagen.

2/2-12: (Rotorua)
Fandt endelig nogle ordentlige mysli i Pak’n’save – bare se efter Weightwatchers…


Pr. 100 g i  Fruit & fibre tropical::
Protein: 10,1 g
Fedt: 2,7 g
Sukker: 15,1 g – stadig for meget, men bedre end noget af det andet.

Myslibarer:



Træning: 12+9+5+4 (i alt 30) push ups og 7 dips.

 3/1-12: (Waitomo Caves)
Testede forsigtigt mit højre knæ via 10 lunges og 10 air squats. Det gik ok, men må indse, at knæet gør knuder efter det har været udsat for mere stejle stier.
1 chin up gik lige. Man kan sagtens øve pull ups/chin ups på legepladser. Som der er på de campingpladser, vi er på. Hehe.

P.S. Jeg savner skyr og jeg savner rugbrød.

4/1-12: (Waitomo Caves)
Push ups: 13+9+7+6 (i alt 35)

Gåtur af stejl, glat, mudret sti – 1,5 time hver vej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar