fredag den 13. januar 2012

Opdatering fra New Zealand IV


5/1-12: (New Plymouth)
Minus træning. Hm.


Frokost:



6/1-12: (Wanganui)
Push ups: 14 + 10 + 12 + 4 (i alt 40)
Dips: 8
Chin up: 1
Spiste butter chicken + hvide ris + hvidt nan brød på indisk restaurant.

7/1-12: (Wellington)
Planke: 1 min og 5 sek.
Sideplanke: 40 sek.
Air squats: 40

Morgenmad:


Muffin:

Myslibarer:



8/1-12: (Nelson – Sydøen)
Push ups: 15 + 10 + 5 + 7 + 8 (i alt 45)

Helbred: Blev søsyg på den 3 timer lange sejltur mellem Wellington (Nordøen) og Picton (Sydøen) og kastede op. Havde lidt kvalme og hovedpine resten af dagen.
Har været træt i dag og i går.

Kosttilskud: I de første ca. 2 uger tog jeg 2 Nucleomega om dagen + magnesium om aftenen. Nu tager jeg 1 Nucleomega og ingen magnesium.

 9/1-12: (Westport)
Planke: 1 min og 10 sek.

Dagens minus: Havde en underlig hovedpine hele dagen, som blev forværret af solskin. Det føltes som om den sad både oppe bag i hovedet og nede i panden helt nede ved øjnene samt omme ved hårgrænsen bag på hovedet.

Træt igen i dag.

Spiste min sidste Nucleomega i dag.

10/1-12: (Westport)
Push ups: 15 + 10 + 7 + 16 + 2 (i alt 50)
Sideplanke: 50 sek.
Dips: 9



11/1-12: (Greymouth)
Planke: 1 min. og 15 sek.
Air squats: 30 (så begyndte mit venstre knæ at brokke sig)
Back extentions: 30
Dips: 10-8-6-4-2

Har ikke været træt i dag og har ikke taget middagslur – det samme med i går.

Kage og myslibarer skal der til:




12/1-12: (Timaru)
Push ups: 13-17-3-12-6-4 (i alt 55)

13/1-12: (Dunedin)
Har fået rødt, nubret udslæt på halsen. Og det ser ud som om, jeg også er ved at slå lidt ud i ansigtet. Kan være pga. hvad som helst. Men kan da indskyde, at vores insekt-spray er noget stærkt noget, som river lidt i næse og svælg (har kun brugt den på fødder og ben). Yderligere har jeg for et par dage siden købt en lille No insect-spray, der dog skulle være non-toxic. Den har jeg brugt lidt på halsen, men fik udslættet, før jeg købte den.
Jeg havde nær glemt Anthisan – en kløestillende creme, som man ikke bør bruge mere end et par dage af gangen. Hvilket jeg har gjort, da jeg ellers var blevet sindssyg af kløen. Sandfllies kløer i perioder. Så klør det så meget, at det nærmest er en lille smerte. Det piver jeg meget over hernede J

3 kommentarer:

  1. Du rocker fandeme da de push-ups! Stærkt!

    SvarSlet
  2. Jeg er også lidt stolt. Til gengæld får jeg ikke lavet så meget andet. Og routine is the enemy.. har jeg vist læst et sted.. hehe.

    SvarSlet
  3. Hvor er du sej på din tur !! - det holder bare helt vildt at lave lidt hver dag, så man føler at man holder sig i gang!

    SvarSlet