fredag den 30. december 2011

Opdatering fra New Zealand II


25/12: (ankomst Kerikeri)
5 dips + dertil utroligt mange gåture hen til flotte vandfald, hvilket skete op og ned af utroligt mange bakker.

Det er i øvrigt første nat, hvor jeg nærmest sover godt. De andre nætter er jeg vågnet mange gange trods magnesium, men nu tror jeg, at jeg er på rette vej.

26/12: (Kerikeri)
Har været øm i især lårene efter gåturene i går.

Mysli:



Har forsøgt mig med nogle myslibarer, som skulle udgøre mine mellemmåltider. Min døgn- og især madrytme har været lidt fucked siden ankomsten, og når man er vant til at spise hver 3. time, så er det lidt forstyrrende når der pludselig kun er 2-3 måltider på en dag. Men nu er myslibarer min nye, lidt dyre, men meget praktiske ven. Dog skal jeg lige finde nogle, som ikke er fyldt med sukker. Den slags kan dog tage tid, idet der er mange at vælge imellem.

Jeg har forsøgt mig med nogle, der hedder One square meal (chocolate with manuka honey-versionen), hvor der er – pr. 100 g. – 9,8 g protein, 13,7 g fedt og 17,6 g sukker.. ! Bum! Men så er der også vitaminer i. Og magnesium (63 mg pr. 100 g).





 27/12: (Waipou Kauri Forest)
20 push ups fordelt over hele dagen.

28/12: (Orewa)
Træning: 2 x planken 1 min.
Skade: Højre knæ er begyndt at brokke sig.
Kost: Jeg må finde noget andet end de myslibarer. De er jo det rene slik. Og One Square Meal er endda en af dem med mindst sukker i af dem jeg lige nåede at lure på.

29/12: (Orere Point)
25 push ups (10 + 5 + 7 + 3)
12 dips (6 + 6)
I dag vågnede jeg for alvor kl. 7.30 – det længste jeg har sovet. Dvs. jeg vågner nærmest fast ved 4-5 tiden og skal tisse (har skåret ned på magnesium, så måske er det derfor), hvorefter jeg falder i søvn igen.

30/12: (Coromandel)
Morgenmad:



Sideplanken 35 sek.
3 negativer (pull ups)  
+ et ynkeligt forsøg på en pull up. Jeg må indse, at det er gået virkelig ned af bakke. Bare fordi man ikke holder det ved lige. Tsk..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar