torsdag den 1. august 2013

1200x summer edition

Efter 1200x stoppede tidligere i juli, har jeg med spænding ventet på en udmelding fra Anna Bogdanova ang. form og pris og tid for et nyt 1200x hold.

På mandag starter så 1200x summer edition.

Læs evt. hendes nyhedsbrev her.

Man kan købe enten til august (2195 kr.) eller september (2195 kr.) eller til begge måneder (3999 kr.). Man har mulighed for at træne op til 3 gange om ugen uanset hvilken pakke man vælger.

Det sker mandage, onsdage og torsdage kl. 16.30-17.30 i Fælledparken i al slags vejr og man møder op omklædt. Første træning er på mandag.

Udover at det foregår udendørs så er det anderledes at man træner med egen kropsvægt. Her er altså ingen kettlebells.

Jeg skyndte mig at købe et augustforløb i går morges og ser frem til at se nærmere på de Ido Portal-øvelser, som Anna har sagt man kommer til at prøve kræfter med. Gennemsnitlig kommer jeg til at træne 2 gange om ugen med mit nuværende mødeskema og det er jeg ganske godt tilfreds med.


Ses vi? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar