torsdag den 15. august 2013

Brunch på Kalaset


I lørdags var jeg på Kalaset på hjørnet af Nansensgade og Vendersgade i København med en veninde for at spise brunch. Jeg har været der før, men det var meget godt lidt at genopfriske hvordan deres brunch egentligt var.

Jeg kan ikke huske, om min brunch var en mormor eller en farmor eller hvad det nu er de hedder, men det var den med kød.. hehe. Den kostede 145 kr. uden drikkevarer.

- På disken kunne man tage nutella og marmelade. Jeg mener det er hjemmelavet. Måske var brødet det også? Det var en over middel brunch, men synes måske det var lidt for dyrt i forhold til, hvad man fik.

- Der var ok meget forskelligt. Brød, smør, kartofler, æg, bacon, pølser, grønt, frugt, youghurt og fetasalat af en art. Men der var ingen pandekager inkluderet :-/

- Jeg spiste det hele undtagen smør og fetahalløjet. 

- Jeg havde spist lidt skyr hjemmefra, da vi først skulle spise kl. 11. Tror mængden var ok til mig.

- Vi spiste uden for pga. det ok vejr, men Kalasets styrke er at det er super hyggeligt inden for. Der er en rar stemning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar