søndag den 30. maj 2010

Projekt 1. juni-30. september 2010

Mit projekt bliver forholdsvist lille og måske ikke så ambitiøst. Men hvis det går fint, så kan jeg altid justere til næste projekt.
Jeg tænker at jeg i fire måneder (minus festival og ferie) skal holde mig til følgende:

1) Bruge skønhedsprodukter op, før jeg køber nyt.
Dvs. Ansigtscreme skal bruges op, før jeg køber ny ansigtscreme. Men produkter jeg ikke har i
forvejen, må jeg godt købe.

2) Ikke smide det tøj/skønhedsprodukter ud jeg ikke bruger, men tilbyde det til venner og familie.

2) Kun købe én muffin af gangen (medmindre jeg har gæster..).

3) Bage brød/boller mindst én gang om måneden. Groft naturligvis.

4) Afprøve en ny opskrift mindst én gang om måneden.

5) Spise mellemmåltid (med protein og kulhydrat) senest en halv time efter træning.

6) Spise 3 - helst 4 - mellemmåltider om dagen.

7) Spise protein til alle (hoved)måltider.

8) Købe take away max. 2 gange om ugen.

9) Spise slik/chips/kage max. 5 gange om ugen juni-juli og max. 4 gange om ugen i august-
september (man skal jo ikke forhaste sig.. haha).

10) Træne mindst 2 gange om ugen (den ene gang skal være Crossfit).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar