søndag den 30. maj 2010

Yoga

Selvom jeg er ved at blive rigtigt glad for Crossfit, og glæder mig til at træne, så savner jeg stadig yoga. I SATS gik jeg til hatha yoga - omend ikke så tit, som jeg burde - og det var jeg meget begejstret for. Især pga. en fantastisk instruktør.

Men Crossfit og SATS var lige en tand for meget for min økonomi, så SATS er droppet. Nu overvejer jeg i stedet at melde mig ind i Fitness World. Det er billigere, og jeg kan træne i alle deres centre.

Jeg er ikke særligt god til at træne yoga på egen hånd. Det er bedst, hvis der er en instruktør ved siden af, der kan rette mig og dirigere mig rundt.

Det går bedre med pilates og effekt og træning med bolde. Der kan jeg både træne efter bog og efter dvd. Så det gør jeg i weekenderne indtil videre. Det er rart med langsomme, kontrollerede bevægelser som modvægt til det hurtige og intense Crossfit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar