torsdag den 13. maj 2010

Projekt?

Inspireret af min venindes projekt - som kan læses her http://www.popkulturisten.blogspot.com/ - har jeg besluttet mig for at sætte et lignende projekt i gang.

Det bliver mindre omfattende og mindre ambitiøst, især på maddelen, men tanken er også at det skal justeres, så det passer på mig og udfordrer mig på en realistisk måde.

Endnu er retningslinjerne lidt uklare, men jeg tænker på noget i retning med at bruge hudplejeprodukter op, før jeg køber nyt..! Det er jeg nemlig ret slem til ikke at gøre for tiden. Derudover bliver det nok at bage brød/boller et vist antal gange om måneden, og trappe indtaget af slik/chips/kage ned stille og roligt..
Jeg har før prøvet en kold tyrker og det holdte akkurat ni dage..

Små skridt er sagen for mig.

Projektet skulle køre fra 1. juni til og med 30. september.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar