tirsdag den 11. maj 2010

Crossfit # 4

I dag var jeg til Crossfit for fjerde gang her:

http://copenhagen.crossfit.dk/

Jeg ved godt, de siger, man hurtigt mærker fremgang, men jeg er alligevel overrasket over, at jeg denne gang kunne løfte en 15 kg stang 6 x 10 gange (push press). Jeg husker, hvordan jeg til min allerførste WOD (workout of the day) 8/4 kæmpede med bare at løfte 15 kg og knap kunne holde balancen.

Hurra for fremgang!

Dagens WOD bød på så mange runder som muligt på 15 minutter af:
5 (jeg kan ikke huske den rigtige betegnelse, men man hænger i armene i barren og skal så svinge tæerne op til barren)
10 push press
15 box jumps

Jeg nåede 6 runder + 5 'tæer til barre'..
Mine tæer nåede ikke altid op til barren og jeg løftede kun stangen (andre havde en 20 kg stang + en del vægt på) og hoppede ikke alle box jumps.
Men det var hårdt nok for mig og jeg skal love for at jeg fik varmen og blev forpustet.

Planen er at tage afsted igen på fredag. Det bliver første gang, jeg er til crossfit to gange på en uge..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar