søndag den 9. maj 2010

Velkommen

Velkommen til min blog.

Jeg vil primært blogge om (mere eller mindre økologisk) hudpleje, men jeg er sikker på, der også vil komme indlæg om Crossfit - som jeg startede til i april - og måske også lidt om mad og kage..

Det er planen at blogge et par gange om ugen, men nu ser vi.

Jeg kan lige hurtigt nævne, at jeg tror jeg endelig har fundet den rigtige solcreme, nemlig Green People faktor 25! Den er nem at smøre på huden, trænger hurtigt ind, er ikke fedtet, er ikke hvid på huden, uden duft, 82 % økologisk samt naturligvis uden parabener og syntetisk parfume.
Det skal dog lige siges, at jeg ikke har nået at teste solcremen i solen endnu..

Den kan købes her:

http://www.greenpeople.dk/

til 215 kr.

2 kommentarer:

  1. Tillykke med bloggen! Glæder mig til at læse mere. Husk link til solcremen og pris.

    SvarSlet
  2. Hov ja, jeg redigerer lige..

    SvarSlet