søndag den 7. november 2010

Crossfit # 31



Avavav min krop.. hehe. Trænede i går og det kan selvfølgelig mærkes i dag.

Dødløft. Som jeg kun har prøvet vist 2 gange før. Så jeg valgte igen at koncentrere mig om teknikken og tage lav vægt på. Som jeg stadig syntes var vildt tungt.. Jeg tog 35-35-40-42-45... Nogle af de stærke drenge på holdet løftede så lige 130 kg.. Jeg kan så ikke engang dødløfte min egen vægt. Mon det kommer en dag?

Jeg er ok god til at holde svajet i ryggen (sålænge jeg har lav vægt på). Men jeg skal godt nok vænne mig til det tommelfingergreb. Mine tommelfingre kan IKKE lide at være mast inde i hånden. Nåh, det bliver nok bedre engang.

Som opvarmning skulle vi sidde i squat med knæene så langt ude som muligt. Bagefter lave squats så hurtigt som muligt. Så holde planken. Derefter fra push up position hoppe frem i en slags squat og derefter tilbage i push up position (i så flydende en bevægelse som muligt.. ahem). Til sidst ligge på ryggen med fødderne lidt hævede over jorden og overkroppen lidt hævet over jorden (puha, den er ikke min ven). Derefter lave burpees.

Som afslutning lavede vi en lille tabata med KB-swing og burpees. 4 minutter. Nøj.

Jeg har berøringsangst over for KB 12 kg. Det må jeg lige arbejde lidt med, for jeg kan ikke blive ved med at svinge 8 kg.

Træning lørdag kl. 10 kan i øvrigt anbefales. Vi var 6 på holdet, og det er en god måde at starte weekenden på, hvis man alligevel ikke har drukket dagen før.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar