lørdag den 20. november 2010

Crossfit # 33



På en måde er det meget inspirerede at se andre piger lave rigtige pull ups. På den anden side er det lidt demotiverende, da jeg ikke helt kan se mig selv lave dem. Nogen sinde. Men .. hvis de kan, så kan jeg også. Jeg kan lære det. En dag. Håber jeg.

I dag blev jeg presset sådan rigtigt meget. Vi skulle lave FRAN.
Fran er 21-15-9 gentagelser af thrusters og pull ups. Vi skulle være sammen 2 og 2. Den ene skulle lave WOD, mens den anden talte og opmuntrede og rettede. Den hurtigeste skulle starte med WOD. Dvs. jeg talte.. hehe.



Jeg mente, jeg kunne tage 19 kg. Det var en stor fejl! Jeg blev hurtigt træt i både arme og ben og havde svært ved at få stangen over hovedet bare i første omgang. Så begyndte mit venstre ben at ryste. Det var mega mega hårdt og jeg ved virkelig ikke, hvorfor jeg ikke bare to de 4 kg af.. Tsk.
Da jeg havde nået 15 runder af thrusters og pull ups (som jeg tog i ringe), var der ikke mere tid. TAK for det! For der kunne jeg seriøst ikke mere. Og jeg var kun kommet igennem runden med 15, fordi jeg havde en makker, der pressede mig.

Jeg har selvfølgelig ikke fået købt sportstape til mine svage håndled endnu, og det kunne også godt mærkes.

Jeg har i øvrigt røde mærker på armene efter forfejlede double unders... Slask slask på de bare arme. Må øve mig på d.u. Burde købe et sjippetov.

Crossfit er stadig sjovt og effektivt. Jeg kan se større armmuskler (selvom jeg ikke kan løfte særligt meget over hovedet), mere markerede benmuskler og lidt markede mavemuskler fra den rette vinkel.. haha. Smidigheden er til gengæld gået lidt i stå, så den skal jeg have gjort noget ved. På en eller anden måde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar