mandag den 15. november 2010

Crossfit # 32

Push Jerks. Jeg kunne så ikke huske, om jeg havde lavet push jerks før. Men det har jeg i følge min dagbog. Der kan man bare se. Og jeg løftede nogenlunde det samme, som jeg gjorde i dag.
Jeg var lige lovligt ambitiøst og forsøgte mig med 25 kg. Det gik slet slet ikke. Så det blev:
20-22-22-22-20 (5 af gangen)

Mine håndled brokkede sig og jeg fik at vide, at det var en god idé at købe sportstape eller elastikker, så jeg ikke overbelastede dem. Da jeg tog 22 kg, havde jeg problemer med at strække armene lige så hurtigt, som jeg skulle. Det var først, da jeg tog 2 kg af igen, at det blev ordentligt. Åh ja, fokus på teknik :-) Igen-igen-igen.

Det er i øvrigt hårdt at tage rygbøjninger med en KB på øverste del af ryggen. Og jeg vil slet ikke begynde på øvelsen hvor man sidder som i atomic sit ups, men skal svinge KB fra side til side, mens benene tvister modsatte vej. Det kunne hverken mit haleben eller min balance håndtere.

En dag. En dag vil jeg træne 3 gange om ugen. Sådan hver uge. En dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar