søndag den 5. december 2010

Crossfit # 35

Dagens træner var Janne, som jeg kun har haft én gang før. Men som var super god.
Og det var hun også i dag. Hun gjorde meget ud af at øve teknik med os, hun gik rundt og rettede, hun havde styr på det hun lavede og hun talte højt og tydeligt. Uh, og hun talte ned for mig ved de sidste 9 pull ups, hvor jeg var ved at gå død.

Til opvarmning var vi sammen 2 og 2 og skulle lave lidt forskellige øvelser. Bl.a. dæk flip, medicine ball sit ups, leg over head (hænge i barren og svinge benene over hovedet/armen på makkeren - godt for mavemusklerne!), trillebør og håndstand. Det var sjovt og en god måde at varme op på.

Efter øvning med træpind og vægtstang, skulle vi lave Fran - men med Full squat clean i stedet for thrusters.

Så 21-15-9
Full squat clean
Pull ups

Jeg havde en øvestang. Nogen siger den vejer 5 kg. Andre siger 8 kg. Men i hvert fald havde jeg i starten 14 kg skiver på. Endte dog på 12 kg..



Det var mega hårdt og godt. 21 af full squat clean er mange.. Der blev holdt en del pauser. Holdte også pauser ved pull ups. Dog ikke lige så mange. Mine håndled brokkede sig lidt til sidst, mine ben rystede og jeg havde svært ved at komme op fra den dybe squat.. haha! Men så kom min svigerinde og talte for mig og det hjalp :-)

Jeg var den langsommeste på holdet. Tror min tid var over 12 minutter.. Men jeg så ikke så nøje på tiden, da jeg havde travlt med at få vejr og kvalme under kontrol..

Håber jeg er klar til træning igen på tirsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar