torsdag den 23. december 2010

Fra søvnproblemer og forkølelser til overskud og energi

I mit hæfte fra Shine er der små reklamehistorier.
En af dem er Elisabeth Vindedal fra Lærdal, som var stresset, havde problemer med at sove og ofte var forkølet. Men så begyndte hun at tage Multichi. Dog tog det et stykke tid, før hun mærkede virkningen. Faktisk fik hun det først værre.

"Den første tiden etter at jeg startet med Multichi Energy var energinivået så lavt, at bare tanken på trening gjorde meg utmattet. Jeg ble utrolig trøtt, lå strak med influensa.."

Først efter et par måneder blev det bedre, hvor hun fik mere energi og overskud og fik lyst til at træne igen.

Jeg skal altså være forberedt at få det værre til at starte med. Nogen får tynd mave, sveder, hjertebanken, bliver træt..

I dag har jeg fået hovedpine, som 2 x pamol har lidt svært ved at kurere. Om det er pga. mine nye kosttilskud ved jeg ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar