onsdag den 1. december 2010

Crossfit # 34



Åh ja.. Mine lår er mega ømme efter træning i går.
Dagens WOD var front squat 3-3-3-3-3.
Jeg valgte dog 5-5-5-5-5, for igen at koncentrere mig om teknikken. Havde glemt sportstape, som jeg havde fået anbefalet for at støtte mine svage håndled. Men det gik faktisk ok.

Min makker var god til at hjælpe mig med at vælge vægt (støt stigende) og holde øje med min teknik. Hun anbefalede mig at prøve at holde vægtstangen helt ude på fingerspidserne. Da fingrene lettere kan bøjes end håndleddene. Det hjalp.

Jeg startede med 18 og endte på 28 kg! Hvilket jeg er yderst tilfreds med.
Sidst jeg lavede front squat var i juli, hvor jeg løftede 20.

Efter WOD skulle vi lave To hell and back... Vi var på hold 3 og 3. Undtagen jeg, der var på hold med en pige. Vi skulle så på skift ro 400 m. Så 300 m. 200 m. 100 m. 100 m. 200 m. 300 m. 400 m.
Nøj, min kondition og mine lår kom på en prøve! Især de sidste 200 m var hårde.
Men det føltes godt bagefter :-)

Jeg skal bare lige øve mig i at ro ordentligt. Noget med at når jeg trækker tilbage.. Så strækker jeg bare benene, fordi jeg kan (smidig), i stedet for at trække nok i dimsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar