lørdag den 18. december 2010

Opfølgende besøg hos Medital Klinik

I torsdags var jeg til et opfølgende besøg hos Medital Klinik - det sted hvor jeg fik et sundhedstjek for et par måneder siden.

Han spurgte ind til, hvordan det gik. Tog blodprøver. Gav akupunktur.
Sidst var min oxidative stress 594, hvilket var "tydeligt forhøjet" og denne gang var det faldet en smule til 475 "forhøjet". Samtidig var mit antioxidant-kapacitet steget fra 1,04 til 1,07. Her var jeg lige akkurat sneget mig op på normalværdi.

Men han syntes, det gik for langsomt og anbefalede mig en samlet pakke piller/kapsler/mikstur fra Shine. Den slags koster selvfølgelig en bondegård, men jeg prøver alligevel. Pakken skulle - udover at hjælpe mod oxidativ stress - gøre noget ved min vintertræthed, hvilket jeg er meget spændt på!

Pakken indeholder Multichi Energy (energidrik), Livex Capsules (bla. godt for lever og fordøjelse), Nucleomega (omega 3 + q10) og Super K2 (indeholder.. tja.. vitaminet K2)..

Jeg giver en opdate om ca. 1 måned...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar