søndag den 19. december 2010

Yogacentralen



Jeg har købt 3 klip (tilbud til nye medlemmer) til Yogacentralen, som ligger på Frederiksberg ikke så langt fra, hvor jeg bor.

Det er et nyt yogacenter, der drives af Peter Huber og Jack Davis.
Jack Davis oplevede jeg et par gange som underviser i SATS, da jeg gik der. Han var amerikaner, bar briller, var lidt.. rund om livet.., og ikke lige en, jeg ville have spottet til at være yogaunderviser. Men han var god. Selvfølgelig.

I Yogacentralen underviser også Jenni Saunte, som ligesom Jack underviste i SATS. Og hende var jeg virkelig begejstret for. Nu har jeg ikke oplevet vildt mange yogaundervisere, men hun var bare god til at skabe en tryg rar stemning. Hun vidste, hvad hun lavede. Hun var blid, men kunne også presse os, hvis det var nødvendigt.

Kl. 10.30 skal jeg have Jenni i halvanden time. Hatha yoga. Jeg glæder mig rigtigt meget.

Jeg kunne godt tænke mig, at gå der mere fast. Desværre koster den slags en bondegård, så jeg ved ikke helt, om jeg har råd til så meget. De kører ikke med månedsabonnement, men med klippekort og 10 klip koster 945 kr...

Lad os nu se. Det er bare noget, jeg godt kunne tænke mig at prioritere. Ligesom massage. Fordi det er luksus til mig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar