fredag den 10. december 2010

Crossfit # 38

Min 3. træning i løbet af 5 dage. Må være rekord.. Men så får jeg heller ikke trænet i weekenden.

Vi skulle selv stå for opvarmningen i går, dvs. først vælge enten 500 m roning eller 150 d.u. og derefter vælge 3 af vist 7 øvelser. Jeg startede med at sjippe. Bagefter svingede jeg lige KB 12 kg 30 gange! Hurra! Må vist betyde at jeg er klar til at lægge 8 kg KB bag mig.
Nåede også lidt hindu push ups (eller hvad de hedder) og 10 pull ups i ringe.

Bagefter øvede vi overhead squat. Jeg holdte mig til træpinden.. Har svært ved at finde balancen med en vægtstang, hvilket går ud over teknikken.

Og så..

WOD
5 runder af:
3 strict muscle ups
3 strict HSPU
10 burpees-pull ups

Jeg var nødt til at skalere alle 3 øvelser. Selvom vi øvede en lettere skaleret form for muscle up, hvor vi startede siddende på gulvet og så kontrolleret skulle hæve os i armene og få overkroppen vandret.. Så kunne jeg ikke lige overskue det i en WOD. Så jeg lavede 6 dips på box og 6 pull ups i ringe. Jeg ved ikke helt, om det var det rigtige antal, men som træneren sagde, så var det ikke så vigtigt.



Albuerne skulle holdes helt tæt sammen. Det kunne jeg næsten. Men at hæve mig i armen.. HAHA. Som en af de andre på holdet med et glimt i øjet sagde, så var det vist ikke en øvelse, jeg havde lavet så tit...!

HSPU lavede jeg på en box.

Burpees-pull ups var jeg nødt til at dele op, så jeg først lavede 10 burpees og så 10 pull ups i ringe.

Så jeg var en del i ringene i dag..

P.t. kan jeg ikke huske min tid, men når billedet af tavlen kommer op på Crossfit-siden, så skriver jeg den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar