lørdag den 13. oktober 2012

Bikram Yoga - 10 dage

Jeg har overtaget et Wellness værdibevis til 10 dages Bikram Yoga. Det skal bruges inden 29/10, så jeg skal snart i gang.



Det var planen, at jeg skulle starte i går, men pga. irritation i ben, hofte/lænd - og det samme i dag - blev det desværre ikke til noget.

Da varmen stadig er hårdt for mig, skal jeg ikke også kæmpe med min mærkelige krop og dertilhørende frustration, når jeg ikke kan lave flere øvelser ordentligt eller må springe dem over. I dag havde ellers været perfekt til at få kroppen varmet godt op, mens vejret er kedeligt, gråt og vådt uden for.

Var også ude i går og se på shorts til hot yoga. Dvs. korte tætsiddende shorts (lidt som hot pants) som er beregnet til at man kan svede en masse. Hos Sportsmaster kan man købe Slim poly shorts til 250 kr. Dem overvejer jeg at købe, idet jeg må erkende at mine halvlange, lidt for løse træningsbukser ikke er optimalt i så varmt et lokale, som der er til Bikram og Hot yoga. Varmen vinder over blufærdighed..!

2 kommentarer:

  1. Uh. Bikram Yoga er garanteret et HIT om vinteren.

    God bedring med kroppen. Træls at den begynder at irritere igen.

    SvarSlet
  2. Lige præcis. Varme - masser af varme - om vinteren kan kun være rart :-)

    Og tak. Jeg håber det var et lille bitte hurtigt tilbagefald og jeg nu går fremad igen.

    SvarSlet