søndag den 14. oktober 2012

Sukkerprojekt uge 42-43

Evaluering vand (2 liter om dagen)

Uge 41: Succes alle dage
Uge 41: Fejl 1 dag

Da jeg stadig kan mærke, at jeg skal holde fokus for at komme op på de 2 liter om dagen, fortsætter jeg i uge 42-43. Det er især, hvis jeg er uden for min daglige rutine, at jeg skal holde tungen godt lige i munden.


Evaluering af sukker (4 sukkerfri dage om ugen)

Uge 40: Succes (især er jeg stolt af at jeg holdte mig i skindet om søndagen, hvor jeg virkelig cravede salt og sukker efter at have drukket lidt alkohol om lørdagen)
Uge 41: 3 sukkerfri dage... aaarh altså!

Slik nr 1: Undlod at spise is på kinesisk restaurant, men spiste dårlige småkager til forældremøde senere



Slik nr 2: Chokolade



Slik nr 3: Muffins på job



Slik nr. 4: Chokolade



>> tager 4 sukkerfri dage om ugen i uge 42-43 og denne gang skal det sgu lykkes.

Strategi nr. 1: Ikke noget slik/chips/kage før onsdag i en uge
Strategi nr. 2: Ikke købe noget slik/chips kage på hverdage (man-tors)

2 kommentarer:

  1. Du kan godt! Jeg ved det.

    Bastogne-kiks smager nu ellers godt med en kop kaffe til. :D

    SvarSlet
  2. Jeg kan også godt lidt lide Bastogne, men de hører nok under kategorien "skodkager", hvis det står til Umahro Cadogan og Lone Rasmussen :-p

    SvarSlet