søndag den 14. oktober 2012

Et proppet mobilitetshold

Crossfit Copenhagen har efterhånden en del forskellige mobilitetshold. Til min glæde blev der udbudt mobilitet på søndage og jeg har nu afprøvet det for første gang.

Det foregik i Kirken 1.th på Nørrebro. 1.th er et lille lokale, hvor 15 mennesker er al rigeligt efter min mening. Nogen har dog ment, at man sagtens kunne være 20 mennesker, hvilket vi var i dag. Det betød, at man skulle være noget opmærksom, når man lavede øvelser, så man f.eks. ikke baskede en hånd over i naboen. Ved en bestemt øvelse var der decideret ikke plads til at lave øvelsen ordenligt, hvilket var noget utilfredsstillende.

Min irritation over de for mange mennesker gjorde, at jeg igennem timen mest tænkte på, om jeg mon skulle have taget til Bikram Yoga i stedet. Det har jeg betalt for. Men jeg har også betalt for dette. Nåh. Søndagsmobilitet bliver nok ikke lige der, jeg kommer rendende, hvis der fortsat skal være så proppet.

Da jeg var lidt sur og utilfreds efter timen, gik jeg ned til Open Gym og lavede lidt ekstra strækøvelser. Der var også plads til at lave 4 chin ups, 2 pull ups og 2 chin ups :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar