søndag den 28. oktober 2012

Mere billig yoga til mig

Hvis man holder øje, dukker der jævnligt gode tilbud op på yoga på diverse sider som Downtown, Sweetdeal, Groupon, Wellnessdeal etc.

For nyligt købte jeg 5 klip til Kbh Yoga på Østerbro til den nette pris af 189 kr. (normalpris er 380 kr.)
Jeg er - som altid - meget spændt på at opleve yoga nye steder. Yogastil, undervisere, lokaler, stemning.. Det hele spiller ind, hvis jeg en dag skal vælge et yogasted. Indtil videre shopper jeg dog lidt rundt og fornemnmer, hvordan de forskellige steder er.

Hos Københavns Yoga har flere af underviserne en solid yogauddannelse bag sig med 900 timers undervisning. Samtidig er flere af dem hypermobile, hvilket jeg tænker gør, at de er opmærksomme på andre med hypermobile led og hvordan man passer på leddene i en yogapraksis.

Man kan gå til hatha yoga, dynamisk hatha yoga, dynamisk yoga, vinyasa yoga m.m.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar