torsdag den 4. oktober 2012

Body-sds # 5

Har ikke taget smertestillende om morgenen i over 1 måned og har været til Mobilitet hos Crossfit Copenhagen 2 gange.

Jeg elsker, hvad body-sds har gjort for min ryg og min krop. Jeg elsker ikke at have ondt og kunne træne (lidt) igen.

Det er stadig lidt underligt at ligge og skulle trække vejret på den bestemte måde. Masser af luft ind og så UD med det (ikke hive det i langdrag). Dog er jeg blevet bedre til det, ligesom jeg er blevet bedre til at håndtere smerte og forsøge at have fokus på åndedræt og slappe af, når han rammer de ømme punkter (baller, skulderblade, lår, lægge, arme... etc.. haha!). I dag fik jeg krampe under højre svang - 2 gange. Det krævede max fokus på åndedrættet, så jeg ikke strittede med ben og fod i et forsøg på at komme af med krampen.

Selvom man har "måder" at komme af med krampe på, er det vigtigt at slappe af og give den lov til at gå væk i eget tempo. Det er bedre for .. noget.. Kan ikke lige huske hvad.

Han synes det er godt, jeg går til mobilitet/yoga, men mener at jeg stadig bør holde pause fra crossfit. Det passer mig ikke helt, selvom jeg godt kan mærke, at jeg ikke er klar endnu. Han mener helt klart at jeg bør holde længere pause, end jeg mener.. haha. Men da han har "helbredt" min ryg, så lytter jeg meget til ham.

Derfor bliver det foreløbigt til Mobilitet hver 3. mandag og hver torsdag i Trykkeriet og det løse om tirsdagen (når jeg kan komme på hold) og om søndagen.


2 kommentarer:

  1. Fedt at det går godt til mobilitet - og body SDS er bare for fedt.
    Jeg elsker at du siger godt for... øhh noget - det er også sådan jeg har det nogen gange, man kan bare ikke lige huske hvad det er godt for, men pyt!
    Jeg må lige stramme op og komme til mobilitet i NV næste uge - hvad tid er du på ?

    Altså måske er det mig der er mærkelig, men det er møg svært at se hvad man skal skrive for at få godkendt sin kommentar... der er kommet ekstra skærpet sikkerhed på bloggen i anledning af president valget...?

    SvarSlet
  2. Jeg er til Mobilitet i Trykkeriet hver torsdag kl. 14.30 (men kan også godt 15.30, hvis det er). Der er altid plads på holdet :-)

    Hmm, jeg troede man bare kunne kommentere uden at skulle nærlæse bogstaver og tal først? Jeg synes ikke, jeg har indstillet den til det, men jeg må lige se på det.

    SvarSlet