tirsdag den 23. oktober 2012

My favourite things

På Jægersborggade - hvor der også ligger Ro Chokolade - er en fin lille butik ved navn My Favourite Things. Her opdagede jeg til min huds glæde (og min økonomis skræk) at man bl.a. kunne købe det amerikanske hudplejemærke Suki

Da jeg mere eller mindre har besluttet at mine ansigtscremer fremover skal være helt parfumefri, dvs. også uden æteriske olier/duft/naturlig aroma etc., er Sukis cremer ikke en mulighed. Derimod kan jeg anbefale og vil også senere geninvestere i deres Exfoliate foaming cleanser.

Dels skal den kun sidde på huden i kort tid.
Dels exfolierer den blidt.
Dels bliver huden seriøst blød og lækker. 

Jeg mener den koster 249 kr. hos My Favourite Things.
Man kan også købe andre hudplejemærker, tøj m.m. Lille, men fint udvalg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar