torsdag den 22. november 2012

10 dage uden slik/chips/kage er nået

Et dejligt rundt tal. Og så er der kun 4 dage tilbage. Det kan jeg godt. Mest fordi jeg ikke har nogen penge at købe snask for. Det er klart, at jeg ikke tænker på de økologiske bolsjer, jeg har liggende på en stol. Eller det lakridskonfekt, der ligger i en skuffe. Det er meget meget klart.

Jeg synes det er meget rart at vide, at godt kan lade være i en periode, hvis det skal være. Men jeg savner det stadig.
Dertil kommer at min hud er i gang med en større udrensning...! Det skal dog ikke være en undskyldning for ikke at afprøve 14 dage uden slik/chips/kage. Bare rart at vide på forhånd :-)


2 kommentarer:

  1. Yes! Det var ikke så slemt eller svært, som du troede, var det? Vil du bygge videre på det, du nu har opnået, eller hvad skal der ske fremover med den der onde sukker?

    (Ps. Dine anti-robotkoder er virkelig svære at tyde.)

    SvarSlet
  2. Jeg har med vilje ikke overvejet, hvad der skal ske, når de 2 uger er overstået.. hehe. Fysisk og mentalt savner jeg det stadig. Især i weekenden/ferier (hvem bestemte også at jeg skulle være sukkerfri i min ferie??) og om aftenen.

    Kvalitet kunne godt være noget, jeg lagde mere vægt på. Lad os nu se.. :-)

    SvarSlet