torsdag den 22. november 2012

Mobilitet med Nina i Centralen

Da Nannas mobilitetstimer i Trykkeriet om torsdagen akut er blevet fjernet, så var jeg nødt til at se mig om efter andre mobilitetshold. Heldigvis er der også mobilitet i Centralen, Vesterbro om torsdagen, så det afprøvede jeg i dag.

Ninas time var hård og udfordrende - lige noget for mig. Hehe. Men hvis man er ny i mobilitet, så var det forholdsvis avancerede øvelser, hun fremviste - nogle kunne måske kløjs lidt i det uden nøje instruktion i, hvordan man kom ind og ud af stillingerne og hvad der var vigtigst i hver stilling. Ikke at hun ikke instruerede eller var rundt og rette - for det gjorde hun - men hun kunne med fordel gøre det endnu mere efter min mening. Eller vise skalerede versioner.



Bonus: Jeg kan komme noget længere ned i spagat, end jeg troede. Til gengæld er mit højre knæ ikke så vild med den stilling. Højre knæ er i det hele taget lidt spasseragtig ved visse øvelser for tiden.

Bonus 2: Nina Blöndal kan også fanges her og her, hvor fri yoga kun koster 399 kr pr. måned. Helt klart noget, jeg skal undersøge nærmere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar