søndag den 4. november 2012

Mayoga-yoga-photo-shoot

Min yndlingsmobilitetstræner, Nanna Kaad, er ved at opbygge et lille firma ved navn Mayoda. Til siden skulle hun bruge billeder/film af folk, der laver yoga, og jeg var inviteret til denne lille event, der foregik i Crossfit Copenhagen, Centralen på Vesterbro.



Det var egentligt bare en yogasession, hvor der lige blev taget fotos og video imens. Nogle øvelser blev måske holdt i lidt længere tid end normalt. Vi var 2 der kom fra mobilitet og de resterende 6 kom vist fra Nannas yogatimer i Fitness World. Mange af øvelserne kendte jeg og jeg måtte kun springe et par øvelser over pga. ryggen. Der var fuldt fokus og koncentration på det lille hold.



Herligt med den lidt anderledes yoga - som var gratis - og som bonus må jeg få de fotos af mig, som de ikke bruger til siden. Jeg tænkte nemlig, at det var på tide at der kom nogle yogafotos af mig her på bloggen :-)

Mayoda tilbyder udover yoga også fysiurgisk massage og dans.




3 kommentarer:

  1. Fedt med en gratis omgang yoga. Endnu federe med yoga-billeder. Dem glæder jeg mig til at se. :)

    SvarSlet
  2. Det er meget flotte, fine billeder af dig. Ja! :D

    SvarSlet