torsdag den 29. november 2012

Den plejer at smage bedre..

Måske var det fordi, jeg havde spist rigeligt kage på job i forvejen.
Måske var det fordi, jeg havde travlt og ikke rigtigt kunne nyde kokoskagen.
Måske var det fordi, jeg var lidt nervøs for det arrangement, jeg skulle til bagefter.

Eller måske var denne kage blot for meget efter min 14 dages kagefri periode???

I hvert fald havde jeg svært ved at spise det hele (men det var ligeså meget fordi, jeg havde travlt og ikke kunne nå det) og havde kvalme bagefter.

DET ER EN SKØN KAGE OG JEG VIL NYDE DEN OG KUNNE LIDE DEN! Ih altså.

Den kan i øvrigt købes på Taste på Store Kongensgade til den nette pris af 36 kr...







2 kommentarer:

  1. Mit bud: "jeg havde spist rigeligt kage på job i forvejen." ;)

    SvarSlet
  2. Jeg ville blive helt ked af det, hvis jeg ikke rigtigt kunne nyde en god kage mere :-p

    SvarSlet