mandag den 26. november 2012

Første svære challenge klaret!

Det er meget tilfredsstillende at vide, at jeg kan gå 14 dage uden at spise slik, chips, is, kage, kiks og bagerkage. At selvom jeg tænkte meget på det og havde lyst til det især i weekender, så kunne jeg godt lade det være ved tanken.  Jeg er stolt! :-D

Minus: Min hud gakkede lidt ud
Plus: Min sukkertrang blev seriøst mindre efterhånden som tiden gik. Den blev ikke væk, men den blev mindre.

Min plan er at "fejre" det i dag med Summerbird mandler, som jeg ved ligger og venter på mig på mit arbejde og så ellers holde det til weekenden (fre-lør eller lør-søn). Altså holde det til weekenden fremover. Kunne også godt tænke mig at skære ned for skod-slikket og have mere fokus på kvalitetssnask og kage i stedet. Men det er stadig lidt ukonkret..



Hej hej.

2 kommentarer: