søndag den 10. juni 2012

Crossfit # 138

2. weekend i træk, hvor jeg må gå fra en wod i utide.

Jeg tænker lidt.. Kan det være fordi:
- jeg ikke har lavet box jumps i mange måneder
- jeg ikke har lavet så meget cardio den sidste tid (læs: måned)
- jeg i forvejen har en knap så sej kondition

.. at jeg efter 21-18-15-12 af box jumps (lave) og russian swings (16 kg i første runde, 12 kg i de andre), bliver overfaldet af sylespidste stik i højre side, underlig trykken for brystet og kvalme??
Man skulle lave 21-18-15-12-9-6-3..




Lidt sidestik kan jeg godt håndtere. At blive presset på konditionen er super hårdt, men det går over, når man har hvilet lidt. Her måtte jeg droppe at lave mere af wod'en. Jeg kunne ikke engang lave 12 swings med 12 kg. Efter en lille tabata med high pull med vægtstang og shoulder press, havde jeg det stadig skidt. Dog var der ingen knive i siden mere. Måtte tage ca. 8 kg stangen, da high pull ikke var min ven.. haha.

Hvis jeg havde tænkt mig lidt om, så havde jeg ikke startet med 21 gentagelser. Så havde jeg startet med 18. Eller måske 15. Jeg var blevet presset max alligevel. I stedet måtte jeg skalere ved at gå op og hoppe ned i runde 15 og 12 og selv det var hårdt. Alt det med at lande stille måtte jeg se helt bort fra, imens jeg forsøgte at holde pauserne på boxen og ikke på gulvet.

Ellers var det en god træning. Vi lavede anderledes strækøvelser og så Death by slam balls, hvor man første minut skulle lave 2 slams, næste minut 4 og så op til 14.. Det var første gang, jeg prøvede slam balls og måtte tage 20 kg, da alle 10 kg var væk. Det betød at jeg var godt presset til sidst, men det var en sej øvelse.



Til slut - lige før næste hold skulle på - gik brandalarmen i gang. Falsk alarm, men vi skulle naturligvis alle ud.

P.S. Jeg mærkede ikke noget til ryggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar