tirsdag den 5. juni 2012

Justering af kosttilskud

Jeg har on-and-off taget den norske Eqology life pack i et par år, hvor jeg tager 3 nucleomega, 15 ml multichi og 1 k2 kapsel om dagen.

Jeg synes, jeg er mindre syg, har mere energi og min fordøjelse er bedre, efter jeg er begyndt at tage de kosttilskud.

Men det koster 658 kr om måneden og det synes jeg er lidt dyrt. Jeg er også lidt i tvivl om, hvorvidt jeg kan give kosttilskud hele æren for mit forbedrede immunsystem og fordøjelse.
Måske har min justering af kosten også noget at sige.

På den anden side så tør jeg næsten ikke droppe tilskudene af frygt for at min gamle træthed vender tilbage. Er jeg træt og har jeg ingen energi, så er det meget svært for mig at spise sundt og komme til træning.
Og med træt mener jeg: eftermiddagslure, falde i søvn på sofa kl. 19, ikke kunne holde øjnene åbne, frygte sociale aftaler på hverdagsaftener etc.

Derfor forsøger jeg forsigtigt at nedtrappe, så jeg i resten af juni og juli tager 2 nucleomega og 10 ml multichi i stedet. Så må vi se, hvordan jeg reagerer på det.
I øvrigt altid godt at eksperimentere med den slags, når det er sommer (ha!) og lyst, så man i forvejen har lidt mere energi pga. lyset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar